skip to Main Content
Valikko
SYKE Sataan! Lappeenranta

Forever Lappeenranta on mukana SYKE Sataan! -hankkeessa ja tarjoaa erilaisia liikuntateemoja lappeenrantalaisille 13-19-vuotiaille lapsille ja nuorille.

Syksyn liikuntateemoissa pääset pelailemaan erilaisia mailapelejä ja kokeilemaan erilaisia ryhmäliikuntatunteja.

Ilmoittaudu mukaan liikuntateemoihin alla olevalla lomakkeella. Voit osallistua niin moneen teemaan, tai vaikka kaikkiin, kuin haluat.

MAILAPELIT 4.9. – 15.12.17

Ajankohta: torstaisin klo 16-17

Paikka: pelikentät

TEEMA 1: SÄHLYÄ KAIKILLE

  • vkot 36 – 39 mukavaa pelailua ja salibandyn saloja

TEEMA 2: SULKAPALLON RIEMUA – PERUSTEET

  • vkot 40 – 43 perussäännöt ja pelailua, lyönti ja syöttö

TEEMA 3. MAILAPELEJÄ MONIPUOLISESTI

  • vkot 44 – 49 pelataan ja tutustutaan squashiin, minitennikseen, sulkapalloon, pöytätennikseen
  • ja säbäilyä

RYHMÄLIIKUNTA

Ajankohta: tiistaisin klo 16-17

Paikka: yläsali / monitoimikenttä

TEEMA 4: TANSSI

  • vko 36 Les Mills Shbam
  • vko 37 Les Mills Shbam
  • vko 38 Les Mills Shbam
  • vko 39 Les Mills Shbam

TEEMA 5: TOIMINNALLINEN HARJOITTELU

  • vko 40 Kahvakuula
  • vko 41 Bodyweight kehonpainoharjoittelu
  • vko 42 Intervalli
  • vko 43 Kahvakuula

TEEMA 6: KEHONHUOLTO JA LIIKKUVUUS

  • vko 44 Jooga
  • vko 45 Bodyweight kehonpainoharjoittelu ja liikkuvuus
  • vko 46 Keskivartalonhallinta ja venyttely
  • vko 47 Les Mills Bodybalance
  • vko 48 Jooga
  • vko 49 Bodyweight kehonpainoharjoittelu ja liikkuvuus
  • Ilmoittaudu mukaan!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tuntisisällöt:

 

LES MILLS SHBAM

Les Mills Shbam on yksinkertaisia ja kuuman trendikkäitä tanssiliikkeitä sisältävä tunti. Tuntia tahdittaa tämän hetken listahitit ja modernit klassikot. Tunnin liikkeisiin on kaikkien helppo päästä mukaan ja se sopii sekä kuntoilun aloittaneille ja jo pidempään liikkuneille. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

 

KAHVAKUULA

Kahvakuulatreeni on koko kehon haastava lihaskuntoharjoitus, jossa erityisesti keskivartalon lihakset saavat hyvän harjoituksen. Kahvakuulalla pystyy tekemään kokonaisvaltaisia ja tehokkaita liikkeitä, joten myös aerobinen kunto kasvaa hyvin. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmille kuntoilijoille. Monipuolisten liikkeiden avulla koko keho tulee treenattua tunnin aikana ja hiki lentää varmasti. Sekä lihasvoima että kestävyyskunto kasvavat. Lihasharjoittelun ja aerobisen liikunnan yhdistelmä polttaa tehokkaasti rasvaa ja muokkaa kehoa, joten laji on todellinen tehomuokkaaja koko kropalle. Samalla treenaat myös kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

BODYWEIGHT KEHONPAINOHARJOITTELU

Tunti tuo voimistelijoilta ja kamppailijoilta tutun harjoitusmuodon kaikkien ulottuville. Kehonpainoharjoittelu kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kuntoa luonnollisimmalla mahdollisella tavalla. Tunti on ainutlaatuinen treeni kaikille, jotka haluavat edistää fyysistä suorituskykyä, terveyttä ja hyvinvointia. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

INTERVALLI

Intervalli-tunnilla harjoitellaan sykettä nostavasti oman kehon painoa hyväksi käyttäen sekä lisäpainoilla. Treeni kehittää kuntoa monipuolisesti ja tehokkaasti. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

JOOGA

Jooga on ikivanha harjoitusmenetelmä, jonka suuntauksia on monia. Kaikessa joogassa keskeistä on hengitys sekä mielen ja kehon yhteistyö.

Jooga sopii kaikille iästä, kunnosta tai koosta riippumatta. Liikkeet ovat rauhallisia ja ne tehdään ilman painoja. Jooga venyttää kireitä lihaksia, vahvistaa lihaksia ja opettaa hengittämään ja rauhoittumaan. Joogalla onkin voimakkaasti stressiä ja jännitystä lievittävä vaikutus. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

BODYWEIGHT KEHONPAINOHARJOITTELU JA LIIKKUVUUS

Tunti tuo voimistelijoilta ja kamppailijoilta tutun harjoitusmuodon kaikkien ulottuville. Kehonpainoharjoittelu kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kuntoa luonnollisimmalla mahdollisella tavalla. Tunti on ainutlaatuinen treeni kaikille, jotka haluavat edistää fyysistä suorituskykyä, terveyttä ja hyvinvointia. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

KESKIVARTALONHALLINTA JA VENYTTELY

Tunnilla keskitytään harjoittamaan keskivartalon lihaksistoa monipuolisesti ja tehokkaasti. Treeni kehittää lihasvoimaa ja kestävyyttä. Lisäksi tunnille tehdään kattavat venyttelyt koko keholle. Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

LES MILLS BODYBALANCE

Les Mills BodyBalance on joogaan, taichihin ja pilatekseen pohjautuva harjoitusmuoto, jossa keskitytään kehon ja mielen hallintaan. Tunti sisältää tasapaino-, voima-, liikkuvuus-, venytys- ja rentoutumisharjoituksia.Tule tunnille joustavissa sisäliikuntavaatteissa ja sisäliikuntakengissä. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja juomapullo.

Back To Top